måndag 7 september 2009

Projektplan

Nu har jag skrivit min projektplan och lämnat in på den gemensamma servern. Efter att ha läst Jennys och Jennies projektplan inser jag att min är lite flummigt skriven, men förhoppningsvis tycker inte Anders det utan att min också är bra. (ibland gör självkritik en blind för om det man själv har åstadkommit är bra eller inte).

Senare i veckan ska jag ta mig en tur till Skatteverket och hämta information om företagande där. Jag känner nämligen inte för att hamna i trubbel med dem det första jag gör som företagare. Jag ska fråga om det går bra att registrera företaget nu i höst även om det inte är säkert att jag kommer kunna dra in några pengar, och lite andra frågor som jag har där inne.

Imorgon kommer Benjamin till skolan för att fotografera till LBS-katalogen. Han är en bra prick med bra kontakter som jag kanske kan har nytta av i framtiden.

Inga kommentarer: