tisdag 27 oktober 2009

Loggföring ja!

Jag vet mycket väl att det har varit dåligt uppdaterat här, men det beror på APU och att upplägget för projektarbetet har hoppat lite fram och tillbaka. Nu har vi i alla fall kortat ner projektarbetet och nu går det ut på att bygga en hemsida och arbeta med min portfolio.
Jag har äntligen skaffat mig min nya dator, och redan börjat på hemsidan. Jag har redan kommit ganska långt och det känns som om jag lägger en oerhört bra grund. Jag kan göra ganska mycket i det programmet jag använder (iWeb), så länge som man vet vad man gör. Jag känner att jag skulle behöva ta en porträtt-bild på mig själv och ha till hemsidan, så att jag slipper lägga upp sk "egobilder". Vi får se om jag ska ta dessa och när, försöker arbeta framåt med hemsidan så långt det går!

Inga kommentarer: